Pokój 2-osobowy w m3... (Bydgoszcz)

pokój, mieszkaniePokój 2-osobowy w m3...
Dalej

09.02.2010. 06:08

Przyjme pilnie, osobę jako lokatora... (Bielsko-Biała)

pokój, mieszkaniePrzyjme pilnie, osobę jako lokatora do pokoju (nieprzechodni) (z pięknym widokiem). Okolica jest cicha i spokojna...
Dalej

09.02.2010. 05:53

Jestem miłą osobą poszukującą trzech... (Opole)

Jestem miłą osobą poszukującą trzech pokoi, od zaraz...
Dalej

09.02.2010. 05:52

Chcielibyśmy wynająć pokój 2-osobowy w... (Warszawa)

pokój, mieszkanieChcielibyśmy wynająć pokój 2-osobowy w m3 dla kontaktowej dziewczyny. Kuchnia zaopatrzona jest w lodówkę, zamrażarkę...
Dalej

08.02.2010. 17:31

Chcę wynająć trzy pokoje na... (Kielce)

Chcę wynająć trzy pokoje na rok. Jestem studentem I roku filologii. Nie palę...
Dalej

08.02.2010. 16:15

MAM DO WYNAJĘCIA POKÓJ 16... (Opole)

pokój, mieszkanieMAM DO WYNAJĘCIA POKÓJ 16 M2 MŁODEJ DZIEWCZYNIE. MIESZKANIE JEST UMEBLOWANE, POSIADA ŁĄCZE INTERNETOWE, TV. W KUCHNI LODÓWKA, PIEKARNIK, ROBOT...
Dalej

08.02.2010. 14:30

MAM 38 LAT. MAM NA... (Słupsk)

MAM 38 LAT. MAM NA IMIĘ MICHAŁ. POSZUKUJĘ POKOJU/KAWALERKI, DOŚĆ NIEDROGO, CZYM PRĘDZEJ. NIE PALĘ PAPIEROSÓW...
Dalej

08.02.2010. 10:14

Chcielibyśmy wynająć umeblowany pokój, z... (Słupsk)

pokój, mieszkanieChcielibyśmy wynająć umeblowany pokój, z pięknym widokiem wypłacalnej, przyjacielskiej i beznałogowej dziewczynie. W sąsiedztwie lasu oraz sklepu. W mieszkaniu obecna...
Dalej

08.02.2010. 09:21

Pokój 3-os w m2 dla... (Słupsk)

pokój, mieszkaniePokój 3-os w m2 dla młodej osoby. W okolicy znajduje się sporo zieleni...
Dalej

08.02.2010. 07:03

Przyjme pilnie, osobę jako lokatora... (Zielona Góra)

pokój, mieszkaniePrzyjme pilnie, osobę jako lokatora do pokoju (nieprzechodni) dla wypłacalnej i uprzejmej studentki. Mieszkanie nowoczesnie umeblowane, ma dostęp do internetu...
Dalej

08.02.2010. 06:55

Chcę wynająć pokój dwuosobowy w... (Poznań)